پاسارگاد کیش در خرده فروشی برق

شرکت گسترش و پخش آب و برق پاسارگاد کیش در تاریخ  1398/9/13 پروانه خرده فروشی برق خود را از سوی معاونت برق و انرژی وزارت نیرو دریافت کرد. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های خصوصی عرضه کننده برق کشور در زمینه تامین برق مشترکین صنعتی از طریق انعقاد قراردادهای دوجانبه و خرید از بورس انرژی و بهره برداری و تعمیر تاسیسات آب فعالیت دارد. در حال حاضر، این شرکت با تکیه بر تخصص و تجربه کارشناسان خود و با داشتن پشتوانه ظرفیت نیروگاهی، در بازار برق ایران از بازیگران عمده محسوب می گردد. همچنین، این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های خرده فروش برق با سقف معاملاتی 600 مگاوات این آمادگی را دارد تا برق مشترکین صنعتی را با قیمت اقتصادی و مناسب فراهم نماید.


پاسارگاد کیش در تولید و توزیع آب

شرکت گسترش و پخش آب و برق پاسارگاد کیش در سال 1398، 50% از سهام شرکت مکا کیش را خریداری کرده است. شرکت مکا کیش در حوزه تهیه، تولید و توزیع آب آشامیدنی، نصب و راه ­اندازی پروژه­ های آب و فاضلاب و صنعتی در زمینه فنی و مهندسی آب شیرین کن فعالیت می­کند. این شرکت در دو سایت مجزا بندرگاه تجاری کیش و منطقه میرمهنا مجموعا ظرفیتی معادل 2800 متر مکعب روزانه را تولید میکند.


پاسارگاد کیش در خدمات بهره برداری و تعمیر و نگهداری نیروگاه

شرکت گسترش و پخش آب و برق پاسارگاد کیش در سال 1399 اقدام به خرید 10% سهام شرکت مدیریت تولید برق شریعتی مشهد کرده است. این شرکت در حال حاضر خدمات بهره­برداری و تعمیر و نگهداری نیروگاه 500 مگاواتی شریعتی مشهد متعلق به شرکت شمس پاسارگاد را عهده­ دار می باشد .


سند چشم انداز

  • سند چشم انداز شرکت گسترش و پخش آب و برق پاسارگاد کیش به شرح زیر تدوین گردیده است:

    کسب عنوان برترین تامین کننده برق در ایران با ارائه راهکارها و خدمات جدید
  • توسعه بازار خرده فروشی برق در ایران و ارائه راهکارهای فنی و اقتصادی به منظور کاهش هزینه های تامین برق مشترکین
  • توسعه استفاده از منابع انرژی پراکنده با هدف حفظ محیط زیست
  • توسعه استفاده از فناوری های روز نظیر کنتورهای هوشمند، شارژ خودروهای الکتریکی و برنامه های پاسخگویی بار
  • دستیابی به راهکارهای جدید بهره وری انرژی در مجتمع های صنعتی
  • ارائه خدمات مطلوب برای جلب رضایت مشترکین طبق استانداردهای وزارت نیرو

منشور اخلاقی

  • خط مشی اخلاقی این شرکت در قبال مشتریان ، رقبا، منابع انسانی و منافع ملی به شرح زیر تدوین گردیده است:
    • اطلاع رسانی شفاف، به موقع، دقیق و کامل به مشتریان
    • سرعت، دقت و کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان
    • پایبندی به اصول اخلاقی و قانون مداری
    • تلاش در جهت توسعه فرهنگ رقابت سالم در محیط کسب و کار
    • تلاش در جهت رشد، تعالی و یادگیری مستمر
    • مشارکت در توسعه دانش و ارتقا استانداردهای مرتبط با صنعت برق
    • پیشگامی در امور خیریه و اجتماعی
    • قانون پذیری و پایبندی به منافع ملی محیط زیست