حبیب قراگوزلو به عنوان مدیرعامل جدید برق منطقه‌ای تهران منصوب می‌گردد.

حبیب قراگوزلو
فهرست مطالب

حبیب قراگوزلو از سال ۸۴ در شرکت مدیریت شبکه برق ایران استخدام و شروع به کار کرده و در این مدت نیز تماماً در همین شرکت مشغول به فعالیت بوده است. وی مدتی مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت بر توسعه شبکه شرکت مدیریت شبکه برق ایران بوده و ‌در چند سال اخیر نیز بعنوان معاون بازار شرکت مدیریت شبکه برق ایران فعالیت داشته است. ایشان در این سمت بسیار خوش درخشیدند.

تاکنون افرادی که مدیریت برق منطقه‌ای تهران را برعهده داشته اند همگی از مدیران با رزومه و سابقه بالا در شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به آرش کردی، غلامرضا خوش خلق و سیدزمان حسینی اشاره کرد.

حبیب قراگوزلو به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای تهران منصوب شد

بعد از بازگشت آرش کردی به توانیر، شرکت برق منطقه‌ای تهران با سرپرستی قسمت مدیریت می‌شد و مدتی نیز اعلام شد که قرار است رجبی مشهدی به این سمت منصوب گردد.  در بازه‌ای نیز به صورت غیر رسمی گفته شد که احتمالاً غلامعلی رخشانی مهر به برق منطقه‌ای تهران خواهد رفت، اما در نهایت قراگوزلو توانست با نزدیکی به تیم حامیان رئیسی به این سمت برسد.

این مراسم که ظهر روز ۱۹ بهمن ماه  با حضور آرش کردی، مدیرعامل توانیر برگزار شد، حبيب قراگوزلو به عنوان مديرعامل جديد برق منطقه اي تهران منصوب شد.

در این مراسم همچنین روح اله نجف پور به عنوان عضو هیات مدیره برق منطقه‌ای تهران منصوب و از تلاش‌های رسول قسمت در مدت تصدی سرپرستی این شرکت تقدیر شد.

اهمیت منطقه‌ای شرکت برق منطقه‌ای تهران در افزایش توانمندی‌های برق

مدیرعامل توانیر در این مراسم با اشاره به اهمیت شرکت برق منطقه‌ای تهران که سه استان کلیدی تهران، قم و البرز را تحت پوشش خود دارد، افزود: مدیریت برق این سه استان به لحاظ سهم مصرف و موقعیت سیاسی و جغرافیایی، از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردارست.

براساس این گزارش، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مهران گلابکش عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصای توانیر و مجتبی قربانی مدیرکل حراست توانیر حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دفتر تهران
تهران ، اشرفی اصفهانی, خیابان 22 بهمن, خیابان نیک زارع, خیابان خان بابایی, پلاک 8 ساختمان توانا طبقه سوم واحد
دفتر مرکزی
جزيره كيش،بلوار ايران،جنب پادنا،خيابان اقتصاد٢،پلاكEX33،طبقه دوم،واحد٤