image

6+
سال سابقه

آب و برق پاسارگاد کیش

شرکت گسترش آب و برق پاسارگاد کیش در تاریخ 1396/07/18 به منظور انجام فعالیت‌های تولید و توزیع آب و برق تاسیس و به عنوان شرکت توزیع کننده آب و برق نیروگاه جنوب کیش فعالیت  خود را آغاز نمود.

این شرکت در تاریخ 1398/09/13 پروانه خرده فروشی برق خود را از سوی معاونت برق و انرژی وزارت نیرو دریافت کرد. آب و برق پاسارگاد به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های خصوصی عرضه کننده برق کشور در زمینه تامین برق مشترکین صنعتی از طریق انعقاد قراردادهای دوجانبه و خرید از بورس انرژی و بهره برداری و تعمیر تاسیسات آب فعالیت دارد. در حال حاضر، این شرکت با تکیه بر تخصص و تجربه کارشناسان خود و با داشتن پشتوانه ظرفیت نیروگاهی، در بازار برق ایران از بازیگران عمده محسوب می گردد.

خدمات عالی ما برای مشتریان ارزشمند

01
image
شرکت­های خرده فروش برق (Retailer) در سیستم تجدید ساختار یافته صنعت برق و پس از خصوصی سازی نیروگاه­ها معنی پیدا کردند تا بخش خصوصی بتواند برق تولیدی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مصرف ­کنندگان قرار دهد.
02
image
بازار بورس یک محیط رقابتی برای معامله‌ های شفاف ‌سازی‌شده است و بستری مطمئن برای سرمایه‌گذاران و خریداران ایجاد کرده است. این بستر سود چشمگیری را نصیب شرکت‌ها، سازمان‌ها، دولت و همچنین سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی می‌سازد.

قرارداد دوجانبه تامین برق صنایع بالای یک مگاوات

پیرو مصوبه شماره 100/10/63384/1401 مورخ 1401/12/27 وزیر نیرو، ابلاغیه شماره 197068/1402 مورخ  1402/03/20 معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو در خصوص تکلیف صنایع بالای 1 مگاوات مبنی بر تامین برق مورد نیاز خود منتشر شد.

image

ویدئو معرفی شرکت پاسارگاد

براساس نامه دفتر برنامه ریزی و اقتصاد برق و انرژی وزارت نیرو به معاونت محترم وزیر نیرو مورخ 1402/08/29، و به سبب گسترش معاملات، سقف پروانه خرده فروشی آب و برق پاسارگاد افزایش یافت. در همین راستا، شرکت آب و برق پاسارگاد می تواند برق مورد نیاز کلیه مشترکین با دیماند بالای یک مگاوات را تا سقف 2000 مگاوات در هر ساعت تامین نماید.

image

آخرین اخبار و مقالات

شروع همکاری آب و برق پاسارگاد با

شروع همکاری آب و برق پاسارگاد با اولین سامانه جامع...

عدم واریز ارزش افزوده توسط شرکتهای خرده فروش در بورس

اطلاعیه عدم اخذ مالیات بر ارزش افزوده شرکت های خرده...

دستورالعمل مراحل محاسبه صورتحساب مشترکان بالای 1 مگاوات

دستورالعمل نحوه و توالي مراحل محاسبه صورتحساب بهاي برق مشترکان...

دفتر تهران
تهران ، اشرفی اصفهانی, خیابان 22 بهمن, خیابان نیک زارع, خیابان خان بابایی, پلاک 8 ساختمان توانا طبقه سوم واحد
دفتر مرکزی
جزيره كيش،بلوار ايران،جنب پادنا،خيابان اقتصاد٢،پلاكEX33،طبقه دوم،واحد٤