image

6+
سال سابقه

آب و برق پاسارگاد کیش

شرکت گسترش آب و برق پاسارگاد کیش در تاریخ 1396/07/18 به منظور انجام فعالیت‌های تولید و توزیع آب و برق تاسیس و به عنوان شرکت توزیع کننده آب و برق نیروگاه جنوب کیش فعالیت  خود را آغاز نمود.

این شرکت در تاریخ 1398/09/13 پروانه خرده فروشی برق خود را از سوی معاونت برق و انرژی وزارت نیرو دریافت کرد. آب و برق پاسارگاد به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های خصوصی عرضه کننده برق کشور در زمینه تامین برق مشترکین صنعتی از طریق انعقاد قراردادهای دوجانبه و خرید از بورس انرژی و بهره برداری و تعمیر تاسیسات آب فعالیت دارد. در حال حاضر، این شرکت با تکیه بر تخصص و تجربه کارشناسان خود و با داشتن پشتوانه ظرفیت نیروگاهی، در بازار برق ایران از بازیگران عمده محسوب می گردد.

خدمات عالی ما برای مشتریان ارزشمند

01
image
شرکت­های خرده فروش برق (Retailer) در سیستم تجدید ساختار یافته صنعت برق و پس از خصوصی سازی نیروگاه­ها معنی پیدا کردند تا بخش خصوصی بتواند برق تولیدی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مصرف ­کنندگان قرار دهد.
02
image
بازار بورس یک محیط رقابتی برای معامله‌ های شفاف ‌سازی‌شده است و بستری مطمئن برای سرمایه‌گذاران و خریداران ایجاد کرده است. این بستر سود چشمگیری را نصیب شرکت‌ها، سازمان‌ها، دولت و همچنین سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی می‌سازد.

قرارداد دوجانبه تامین برق صنایع بالای یک مگاوات

پیرو مصوبه شماره 100/10/63384/1401 مورخ 1401/12/27 وزیر نیرو، ابلاغیه شماره 197068/1402 مورخ  1402/03/20 معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو در خصوص تکلیف صنایع بالای 1 مگاوات مبنی بر تامین برق مورد نیاز خود منتشر شد.

image

ویدئو معرفی شرکت پاسارگاد

براساس نامه دفتر برنامه ریزی و اقتصاد برق و انرژی وزارت نیرو به معاونت محترم وزیر نیرو مورخ 1402/08/29، و به سبب گسترش معاملات، سقف پروانه خرده فروشی آب و برق پاسارگاد افزایش یافت. در همین راستا، شرکت آب و برق پاسارگاد می تواند برق مورد نیاز کلیه مشترکین با دیماند بالای یک مگاوات را تا سقف 2000 مگاوات در هر ساعت تامین نماید.

image
image

آخرین اخبار و مقالات

شروع همکاری آب و برق پاسارگاد با

شروع همکاری آب و برق پاسارگاد با اولین سامانه جامع...

راهنمای آشنایی با بازار برق

بازار برق، جایی است که برق خرید و فروخته می‌شود....

عدم واریز ارزش افزوده توسط شرکتهای خرده فروش در بورس

اطلاعیه عدم اخذ مالیات بر ارزش افزوده شرکت های خرده...

دفتر تهران
تهران ، اشرفی اصفهانی, خیابان 22 بهمن, خیابان نیک زارع, خیابان خان بابایی, پلاک 8 ساختمان توانا طبقه سوم واحد
دفتر مرکزی
جزيره كيش،بلوار ايران،جنب پادنا،خيابان اقتصاد٢،پلاكEX33،طبقه دوم،واحد٤