پیوستن به خانواده پاسارگاد کیش

ما بر آن اعتقاد داریم که، مشترکین ما در مجموعه شرکت آب و برق پاسارگاد سبب ایجاد خانواده‌ی بزرگی شده‌اند , و این مجموعه بزرگ تمام تلاش خود را به کار خواهد بست که در راستای تامین برق با راهکارهای هوشمندانه باعث کاهش هزینه ، تسریع و سهولت خرید برق توسط اعضای این خانواده شود . چشم انداز ما، مطرح شدن به عنوان پیشرو ترین شرکت تامین برق در بخش امور مشتریان می باشد و این مهم به دست نمی‌آید مگر با تلاش و پشتکار اعضای این خانواده بزرگ.

هدف نهایی ما، خلق ارزش برای همه ذینفعان و توسعه پایدار برای کشورمان ایران است .

ارزش های خانواده آب و برق پاسارگاد کیش

١ – مشتریان

مشتریان شركت یکی از باارزش ترین سرمایه های این خانواده هستند، اعتماد مشتریان به تجربه و سابقه آب و برق پاسارگاد کیش و درک نیازها و خواسته های حال و آینده آنها باعث ایجاد ارتباط تنگاتنگ و عمیق شده است و این شرکت را برای ارائه خدمات و با كیفیت یاری داده است.

2 – کارکنان

کارکنان شرکت آب و برق پاسارگاد کیش مهمترین سرمایه‌های مادی و معنوی ما هستند. با کسب مشارکت، تفویض اختیار، توانمندسازی، ترویج نوآوری و خلاقیت و ایجاد حس مسئولیت پذیری در قبال مشترکین ، فضای کاری همراه با بهره وری، خلاقیت، نوآوری، ایمنی و اعتماد خلق می‌کنیم تا ما را در دستیابی به چشم انداز و اهداف یاری رساند.

3 – ثروت آفرینی

آفرینش ثروت‌های مادی، معنوی و کسب سود عادلانه با رعایت خط مشی اخلاقی شرکت، موفقیت ما را در این سفر تضمین می‌کند و باعث کار آفرینی، رشد و گسترش کسب و کار و خلق ارزش‌های پایدار برای همه ذینفعان خواهد شد.

4 – فرهنگ سازمانی و اخلاق مهندسی

ترویج فرهنگ تعالی و پایبندی به اخلاق حرفه ای، یکی ‌از ارزش‌های اساسی شرکت ما است. با تبلیغ، ترویج و اجرای خط‌ مشی اخلاقی سازمان و پایبندی به محتوای آن در فعالیت‌های روزمره، در جهت دستیابی به چشم انداز و اهداف تعیین شده حرکت می کنیم.
از افتخارات شرکت آب و برق پاسارگاد کیش همکاری با افراد متخصص و توانمند در زمینه های مختلف کاری اعم از مهندسین بازار برق، حسابداری ، مالی ، کارشناسان بازاریاب ، مهندسین نرم افزار و سخت افزار و … می باشد. مسئولین و همکاران همواره سعی در ایجاد محیطی صمیمی، دوستانه و پویا داشته اند که موجب ایجاد همدلی و همبستگی فی ما بین اعضای تیم گشته و خروجی این همکاری کمک به ارتقا سطح شرکت و همکاران واحد های مختلف به صورت توامان گردیده است.
اگر علاقه مند به حضور و فعالیت در شرکت آب و برق پاسارگاد کیش هستید با ما همراه شده و برای شروع فرم استخدام را تکمیل نمایید. مدیران و مسئولان واحد های مختلف به طور قطع این فرم ها را بررسی نموده و در صورت نیاز با شما تماس حاصل می کنند. امید است که شما را به عنوان عضو جدید تیم در کنار خود داشته باشیم.

جهت پیوستن به آب و برق پاسارگاد کیش فرم زیر را تكمیل فرمائید تا پس از بررسی با شما تماس گرفته شود.

آخرین مدرك تحصیلی*
فایل رزومه*
دفتر تهران
تهران ، اشرفی اصفهانی, خیابان 22 بهمن, خیابان نیک زارع, خیابان خان بابایی, پلاک 8 ساختمان توانا طبقه سوم واحد
دفتر مرکزی
جزيره كيش،بلوار ايران،جنب پادنا،خيابان اقتصاد٢،پلاكEX33،طبقه دوم،واحد٤